sobota, 23 marca 2013

Black & White

Czerń i biel to jeden z najmodniejszych akcentów tegorocznej wiosny.
 Lansowany na pokazach mody m.in. w Nowym Jorku (paski u Michael'a Kors'a, figury geometryczne u Louis Vuitton'a, czy kropki od Diane von Furstenberg). 

To kontrastowe zestawienie upodobały sobe gwiazdy i ikony mody już w latach '60 ubiegłego stulecia.
Mnie najbardziej kojarz się on z muzą Andy'ego Warhola Edie Sedgwick, Audrey Hepburn oraz Marylin Monroe.





Dziś siecióki wyszły nam na przeciw i w swej najnowszej kolekcji posiadają całą masę ciuchów w tym klasycznym zestawieniu kolorystycznym.
Mnie osobiście najbardziej przypadła do gustu kolekcja MANGO oraz Reserved.







2 komentarze:

  1. mnie tam też się podoba ten czarno - biały melanż.... za to nie przekonują mnie te pstrokate romby i geometria, ale może mi się odmieni jak więcej słońca będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile jakieś większe figury geometryczne w czerni i bieli wyglądaja porządnie o tyle małe w dużej ilość tworza niemiłosierny chaos. Wiem, że niektórym się to jednak podoba. Uważam ednak, że w tym stylu pstrokata/wzorzasta powinna być tylko jedna wybrana rzecz, nie zdzierżę połączenia różnych wzorów na spodniach, swetrze i np. torbce łącznie w jednej stylizacji. To mnie wkurza, nie potrafię na niczym skupić uwagi. W takich zestawieniach mniej znaczy wiecej ;)

      Usuń