sobota, 22 grudnia 2012

Wydarzenie roku 2012

Jeśli chodzi i wydarzenie tego roku, które miałabym wybrać jako to NAJ, NAJ to z pewnością byłby to ten koncert:


Poznajecie? 
Ale po kolei!

22 marca 2012 r. - Warszawa "Progresja" - DEATHSTARS

Zespół pochodzi ze Szwecji, a pozanałam ich twórczość, gdy grali jako support Rammstein podczas zeszłorocznej trasy koncertowej.
Pod "Progresją" byliśmy ze znajomymi dużo wcześniej, dzięki czemu udało się załapać na wysłuchanie próby przed koncertem i zdobyć miejscówkę nr 1 pod samą sceną :D
Zespół ma fantastyczny kontakt z publicznością. Podczas konceru jeden z gitarzystów wręczył mi swoje piórko do gry na gitarze, ah :P
A po koncercie było jeszcze lepiej, oto kilka zdjęć:


Alexander // Marionette

Aaron // Marionette

gitarzyści Marionette

Skinny Disco // Deathstars

Nightmare // Deathstars

Whiplsher // Deathstars

12 maja 2012 - Krakowskie Juwenalia - Apocalyptica, Hej, Illusion, Jelonek, Grubson

Był to z dawna oczekiwany koncert Finów z Apocalyptica.
Tego dnia w Krakowie, przez cały dzień lało, jak z cebra, pogoda poprawiła się dopiero późnym wieczorem przed koncertem Hej i Apo :)



Piana Party

09 czerwca 2012 - Warszawa - Orange Warsaw Festival 
Ta data zapisze się na długo w kartach mojego kalendarza - LINKIN PARK!!!

Tego dnia reszta nas nie interesowała, z czystej ciekawości poszłam posłuchać Garbage, chociaż wszystko we mnie już chodziło :D
Koncert Linkin Park w ramach Orange Warsaw Festival to był zdecydowanie jeden z najlepszych koncertów w tym roku, ale i w całym moim życiu!!!
Z wrażenia łzy same cineły się do oczu ;)





Garbage




W czerwcy w W-wie było też Euro - Strefa Kibica ;)

15 sierpień 2012 - Warszawa - Rock In Summer - Hunter, KoRn

Nie sądziłam, że numetal w połączeniu z dupstepem daje takie pie...., chcę jeszcze!!!

Hunter




Niestety nie udało mi się pojechać na koncert Placebo, The Killers (zbiegły się z innymi eventami) oraz Muse (leżałam z gorączką w łóżku), ale i tak uważam, że ten rok był rokiem udanym i mam nadzieję, że w 2013 roku będzie co najmniej tyle cudownych wyjazdów, co w tym.

P.S. wszystkim znajomym i przyjaciołom (a nie sposób mi Was wszystkich tu wymieniać), dziękuję za wspólne podróżowanie, zabawę, noclegi, jesteście kochani! :*

All pics by Pocky 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz