środa, 21 sierpnia 2013

Lektura na wakacyjny "Day Off"

Gdy już zjadłam i ożeźwiłam się lodowatą lemoniadą z cytryna, limonka i miętą (więcej na ten temat w poprzednim poście), postanowiłam skoczyć jeszcze "na jednej nóżce" do salonu Empik, gdyż wychodzę z założenia, że czasem należy nakarmic również duszę ;)

W oko od razu wpadły mi regały z promocjami, które wręcz krzyczały: "2 książki w cenie 1", "3 książki w cenie 2".
Początkowo moją uwagę zwróciły biografie, pomyślałam zachwycona - jedna dlamnie, druga dla mamy! Ostatecznie zrezygnowałam. Chodząc między półkami zauważyłam książkę, o której czytałam kilka dni wcześniej na popularnym blogu ;)

"Lekcje Madame Chic" - Jennifer L. Scott

Pic by Pocky

Skuszona obietnicą lekkiego i zabawnego czytadła zadowolona udałam się do kasy.
Chwilę później siedziałam w pociągu relacji Warszawa Centralna - Katowice, popijając czekoladowe Frappuccino i wertując z wypiekami na twarzy (nie tylko z gorąca) kartkę po kartce :)

Historia studentki z Kalifornii przybywającej na wymianę studencką do Paryża do famillie Chic mieszkajęcej w ekskluzywnej Szesnastej Dzielnicy, wciągneła mnie na kolejne godziny.
Autorka w prosty, czasem banalny acz humorystyczny sposób opowiada o różnicach w sposobie podejścia do życia pomiedzy Amerykanami i Francuzami.
Daje proste przykłady, jak czerpać przyjemność wykonując nawet najprostrze codzienne czynności, jak utrzymać porządek w domu, jak nie przepuścić całej wypłaty na kolejne ciuchy i domowe sprzęty oraz jak nie przejmować się drobnymi wpadkami. 
Bawi oraz motywuje czytelnika do tego by być Chic i żyć z klasą ;)
Może to zabrzmi banalnie, ale po tej lekturze, nie dalej jak w minioną sobotę złapałam się na tym, że przyjemność sprawiło mi wybieranie cytryn w sklepie :P


Pic by Pocky

Polecam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz